Studii de fundamentare a investiţiilor ■ Studii de evaluarea a impactului proiectelor ■ Studii de evaluare a performanţei organizaţionale ■ Studii privind dezvoltarea urbană ■ Studii de evaluare a climatului psiho-organizaţional ■ Studii privind disparităţile de dezvoltare ■ Studii în rândul consumatorilor

Studii în rândul consumatorilor

Fie că este vorba de lansarea unor noi produse, extinderea pe noi pieţe geografice sau atacarea unor noi segmente de clienţi, conceperea unor strategii eficiente de promovare, alegerea canalelor de distribuţie optime, alegerea şi dezvoltarea unei imagini puternice şi favorabile în rândul clienţilor, în toate aceste cazuri noi vă oferim suportul pentru a lua decizia corectă.

În majoritatea cazurilor, întreprinderea unui studiu de piaţă serveşte conceperii strategiilor de piaţă, poziţionare, promovare, vânzări sau distribuţie. Mai mult, cu cât un studiu acoperă cu informaţie cât mai multe dintre strategiile menţionate cu atât acesta se dovedeşte a fi mai eficient. Din acest motiv, etapa de analiză în conceperea unui studiu de piaţă reprezintă una din etapele cheie ale acestui proces.

Principalele categorii de studii în rândul consumatorilor implementate de către Addvances:
– Studii de utilizare și atitudini
– Studii de satisfacţie a consumatorilor
– Studii de segmentare şi poziţionare
– Studii de evaluare a mărcii
– Studii de evaluare produse/concepte
– Studii de evaluare a campaniilor de promovare
– Alte tipuri de studii Bto C

Începând cu anul 2008, ADDVANCES este companie membră a ESOMAR (The European Society for Opinion and Market Research), ceea ce atestă nivelul de calitate şi profesionalism a serviciilor prestate  în cercetarea pieţei . De asemenea, ADDVANCES este operator de date cu caracter personal autorizat conform Legii nr. 677 din 21 noiembrie 2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

 

» vezi portofoliu

Analiza saptamanii

Exporturile și importurile din România comparativ cu țările Uniunii Europene

EXPORTURI La nivelul celor 27 de țări membre ale Uniunii Europene s-au exportat, în anul 2012, produse în valoare totală de 4.515,1 miliarde Euro, dintre care 62,7% au fost în interiorul uniunii și 37,3% cu celelalte țări de pe mapamond….

see all read more