Prin intermediul partenerilor, Addvances poate furniza serviciile de expertiză contabilă a cheltuielilor precum şi serviciile de audit financiar al proiectului.
Serviciile de expertiză contabilă a cheltuielilor vizează organizarea contabilităţii distincte pentru proiect, utilizând conturi analitice dedicate, în conformitate cu dispoziţiile legale. Înregistrările contabile aferente proiectului vor fi realizate de către expertul contabil în condiţiile legii în colaborare cu departamentele financiar-contabile ale fiecarui partener; acesta va semna şi data documentele contabile aferente operaţiunilor în cadrul proiectului.
Serviciile de audit financiar constau în verificarea faptului că toate cheltuielile declarate de beneficiar în cererea de rambursare intermediară sau finală sunt reale, înregistrate corect şi eligibile în conformitate cu prevederile contractului de finanţare şi emiterea unui raport de verificare a cheltuielilor în conformitate cu formatul standard furnizat de către finanţator.
Verificarea eligibilităţii cheltuielilor solicitate de beneficiar în Raportul Financiar pentru acţiune vizează: