Obiectivul general al contractului a constat în perfecționarea structurilor și proceselor manageriale din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Hunedoara, pentru eficientizarea implementării politicilor și strategiilor descentralizate de asistență socială la nivel județean și local.
Obiectivul general al contractului a constat în perfecționarea structurilor și proceselor manageriale din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Hunedoara, pentru eficientizarea implementării politicilor și strategiilor descentralizate de asistență socială la nivel județean și local.
Atingerea obiectivului major și cel specific s-a realizat prin:
Pentru atingerea acestor obiective, au fost implementate următoarele două categorii de servicii:
I. Consultanță managerială pentru analiza/diagnoza sistemului de management și elaborare instrumente de lucru:
1.1. Diagnosticarea sistemului de management și elaborarea unui Raport de analiză Diagnostic;
1.2. Manual de proceduri pentru planificarea strategică a resurselor umane, materiale și financiare;
1.3. Ghid practic de implementare a bugetării multianuale;
1.4. Proiectare tablouri de bord pe niveluri ierarhice;
1.5. Implementare și integrare tablouri de bord;
1.6. Manual de utilizare tablouri de bord;
1.7. Proiectare și implementare sistem de indicatori de performanță specifici serviciilor sociale oferite de D.G.A.S.P.C;
1.8. Ghid de proceduri pentru fundamentarea și monitorizarea indicatorilor de performanță ai serviciilor sociale;
1.9. Studiu de optimizare a structurii organizatorice a D.G.A.S.P.C.
II. Servicii de training:
2.1. Seminar cu tema “Egalitate de şanse în serviciile publice de asistenţă socială şi protecţia copilului”;
2.2. Sesiune training “Mediu curat şi sănătos, premisă a dezvoltării durabile”;
2.3. Training management participativ;
2.4. Instruirea personalului care va asigura planificarea strategică a resurselor D.G.A.S.P.C.;
2.5. Instruire utilizatori tablouri de bord;
2.6. Instruirea personalului care va asigura monitorizarea indicatorilor de performanţă.