Activitatea a constat într-o analiză a organigramei şi a structurilor funcţionale la nivelul resurselor umane din cadrul DGASPC sector 3, precum şi într-o analiză a nevoilor de formare la nivelul instituţiei.
Obiectivul general al contractului a vizat întărirea capacităţii Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 3 la nivelul structurilor şi a proceselor de management a ciclului de politici publice, în vederea creşterii eficacităţii organizaţionale la nivelul instituţiei.
Pentru completarea strategiei DGASPC Sector 3, în cadrul analizei s-au aplicat o serie de instrumente în vederea identificării:
• Particularităţilor managementului resurselor umane la nivelul DGASPC sector 3;
• Atribuţiilor departamentului de resurse umane;
• Nevoilor de formare ale angajaţilor din cadrul DGASPC sector 3.
Activitatea s-a finalizat cu elaborarea unui raport de audit, ce conţine rezultatele analizelor/studiilor întreprinse precum şi un set de recomandări cu privire la conţinutul capitolului „Dezvoltarea resurselor umane şi formarea profesională”, din cadrul Strategiei DGASPC Sector 3.