2007
Perioada 2005-2006 a fost marcată de un salt semnificativ al companiei, atât în ceea ce priveşte serviciile oferite şi pieţele deservite, cât mai ales în ceea ce priveşte dezvoltarea echipei de consultanţi. Toate acestea au făcut ca ADDVANCES să fie pregătită pentru perioada ce urma imediat momentului integrării României în Uniunea Europeană.
La jumătatea anului 2007, ADDVANCES activa deja la nivel naţional şi internaţional, în cadrul Programului de Cooperare Transfrontalieră, în domeniul elaborării de strategii şi studii de marketing. Domeniile specifice de expertiză ale ADDVANCES la acea dată erau: strategii în domeniul cercetării – inovării (RIS), strategii de cooperare economică şi socială transfrontalieră, strategii de atragere a investiţiilor străine şi studii de fundamentare a investiţiilor pentru domeniul privat, strategii de vânzări, marketing şi distribuţie.
2007 este anul în care Addvances începe să devină un jucător important pe piaţa serviciilor de consultanţă adresate mediului public.