EXPERIENȚA
ADDVANCES are previlegiul de a se fi născut în aproximativ aceeaşi perioadă cu demararea reformelor administraţiei publice din România şi dezvoltarea pieţei serviciilor de consultanţă, adresate atât mediului privat cât şi celui public.
În contextul activării pe o piaţă în continuă transformare, dezvoltare şi perfecţionare, putem afirma că nu de puţine ori am contribuit, la rândul nostru, la profesionalizarea şi ulterior, specializarea serviciilor de consultanţă. Dovadă stau sutele de recomandări primite din partea clienţilor noştri, precum şi feedback-urile partenerilor şi colaboratorilor noştri.
Addvances deţine acum, după un deceniu de existenţă, un portofoliu de servicii pe care le furnizează la cel mai înalt nivel de profesionalism:
- – studii de impact şi studii de fundamentare a investiţiilor;
- – analize sectoriale şi prognoze micro şi macro-economice;
- – audituri interne şi reorganizare instituţională;
- – elaborarea de strategii de dezvoltare durabilă şi sectoriale;
- – servicii de planificare multianuală a investiţiilor;
- – planuri de afaceri;
- – marketing strategic şi planuri de comunicare;
- – managementul proiectelor.
ABORDARE
Încă de la început ne-am propus să privim serviciile furnizate ca fiind o mică parte dintr-un angrenaj mult mai mare şi mai complex. De aceea, succesul serviciilor noastre se bazează pe o abordare globală a problematicii şi pe gestiunea tuturor factorilor şi consecinţelor ce gravitează în jurul unui proiect individual. Am învăţat în timp că totul este inter-relaţionat şi niciodată nu se poate privi simplist un proiect, oricât de simplu ar părea el.
Suntem convinşi că nivelul de specializare, expertiză şi responsabilitate cu care abordăm fiecare serviciu furnizat, constituie fundamentul parteneriatelor pe care le-am dezvoltat cu partenerii noştri. Totodată, înţelegerea contextului şi a proiectelor de dezvoltare relaţionate ale clienţilor ne-au permis întotdeauna să furnizăm servicii cu valoare adăugată superioară.