PORTOFOLIU
de PROIECTE

Portofoliul de proiecte reprezintă dovada, directă și indirectă, cea mai palpabilă a experienței și profesionalismului unei companii. Anvergura proiectelor, dar și a clienților, varietatea, dar și gradul de specializare a acestora, vorbesc toate de adevărata realitate a unei companii. Avem astfel plăcerea și onoarea de a va prezenta în cadrul acestei secțiuni câteva exemple de astfel de proiecte, care probează în mod indiscutabil experiența companiei noastre.

Studii & Analize

Studiul de evaluare a impactului campaniei de promovare din cadrul proiectului „Valea Ozanei … mit şi legendă”

Client: Primăria orașului Tg. Neamț
Localizare: oraşul Tg. Neamț, jud. Neamț
Perioada de implementare: 2012-07-01 - 2012-08-25
Stadiu: Finalizat

Descriere

Studiul de evaluare a impactului campaniei de promovare din cadrul proiectului „Valea Ozanei … mit şi legendă” s-a realizat în rândul reprezentanţilor administraţiilor publice locale şi al obiectivelor turistice din arealul turistic Tîrgu Neamţ, populaţiei adulte din România şi din străinătate, populaţiei şcolare din România, agenţiilor de turism şi tur-operatorilor din România şi străinătate şi mass mediei naţională şi internaţională, prin aplicarea unui chestionar structurat.

Activitati

Studiul de evaluare a impactului campaniei de promovare din cadrul proiectului „Valea Ozanei … mit şi legendă”, implementat de Primăria orașului Tîrgu Neamț, a vizat identificarea nivelului de expunere a segmentelor ţintă la mesajele de promovare transmise, identificarea nivelului de retenţie a mesajelor transmise în campania de promovare realizată prin proiect și identificarea modificării nivelului de atractivitate al zonei turistice Tîrgu Neamţ.

Studiul de evaluare a impactului campaniei de promovare din cadrul proiectului „Valea Ozanei … mit şi legendă” s-a realizat în rândul reprezentanţilor administraţiilor publice locale şi al obiectivelor turistice din arealul turistic Tîrgu Neamţ, populaţiei adulte din România şi din străinătate, populaţiei şcolare din România, agenţiilor de turism şi tur-operatorilor din România şi străinătate şi mass mediei naţională şi internaţională.

În elaborarea Studiului s-a utilizat chestionarul structurat adaptat specificului activităţilor de promovare derulate în cadrul fiecărui segment ţintă.