Studiul de evaluare a impactului campaniei de promovare din cadrul proiectului „Valea Ozanei … mit şi legendă” s-a realizat în rândul reprezentanţilor administraţiilor publice locale şi al obiectivelor turistice din arealul turistic Tîrgu Neamţ, populaţiei adulte din România şi din străinătate, populaţiei şcolare din România, agenţiilor de turism şi tur-operatorilor din România şi străinătate şi mass mediei naţională şi internaţională, prin aplicarea unui chestionar structurat.
Studiul de evaluare a impactului campaniei de promovare din cadrul proiectului „Valea Ozanei … mit şi legendă”, implementat de Primăria orașului Tîrgu Neamț, a vizat identificarea nivelului de expunere a segmentelor ţintă la mesajele de promovare transmise, identificarea nivelului de retenţie a mesajelor transmise în campania de promovare realizată prin proiect și identificarea modificării nivelului de atractivitate al zonei turistice Tîrgu Neamţ.
Studiul de evaluare a impactului campaniei de promovare din cadrul proiectului „Valea Ozanei … mit şi legendă” s-a realizat în rândul reprezentanţilor administraţiilor publice locale şi al obiectivelor turistice din arealul turistic Tîrgu Neamţ, populaţiei adulte din România şi din străinătate, populaţiei şcolare din România, agenţiilor de turism şi tur-operatorilor din România şi străinătate şi mass mediei naţională şi internaţională.
În elaborarea Studiului s-a utilizat chestionarul structurat adaptat specificului activităţilor de promovare derulate în cadrul fiecărui segment ţintă.