Studiu de piaţă în vederea identificării comportamentului actual de cumpărare şi consum a produselor din peşte a vizat fundamentarea strategiei de comunicare din cadrul unui proiect de promovare a consumului de pește și produse din pește la nivel regional.
În vederea fundamentării campaniei publice de promovare a consumului de peşte şi a produselor din peşte, inițiată și implementată de către Consiliul Județean Bacău, a fost necesară o foarte bună cunoaştere a comportamentului actual al consumatorului din diferitele arii culturale ale României, cu precadere regiunea Nord – Est, pentru identificarea modalităţilor reale de intervenţie asupra comportamentului actual.
Studiul privind comportamentul de cumpărare şi consum a avut în vedere atingerea următoarelor obiective specifice:
Pentru îndeplinirea obiectivelor specificate s-au avut în vedere următoarele variabile de cercetare:
Prin atingerea obiectivelor specifice de mai sus s-a putut stabili cu exactitate axul publicitar major, diferitele tipuri de mesaje, locurile de difuzare a mesajelor- astfel încât să se asigure intersecţia dintre acestea şi audienţă, și strategia de difuzare.