PORTOFOLIU
de PROIECTE

Portofoliul de proiecte reprezintă dovada, directă și indirectă, cea mai palpabilă a experienței și profesionalismului unei companii. Anvergura proiectelor, dar și a clienților, varietatea, dar și gradul de specializare a acestora, vorbesc toate de adevărata realitate a unei companii. Avem astfel plăcerea și onoarea de a va prezenta în cadrul acestei secțiuni câteva exemple de astfel de proiecte, care probează în mod indiscutabil experiența companiei noastre.

Studii & Analize

Studiu de piaţă în vederea identificării comportamentului actual de cumpărare şi consum al produselor din peşte

Client: Consiliul Județean Bacău
Localizare: Regiunea Nord-Est
Perioada de implementare: 2013-06-09 - 2013-07-09
Stadiu: Finalizat

Descriere

Studiu de piaţă în vederea identificării comportamentului actual de cumpărare şi consum a produselor din peşte a vizat fundamentarea strategiei de comunicare din cadrul unui proiect de promovare a consumului de pește și produse din pește la nivel regional.

Activitati

În vederea fundamentării campaniei publice de promovare a consumului de peşte şi a produselor din peşte, inițiată și implementată de către Consiliul Județean Bacău, a fost necesară  o foarte bună cunoaştere a comportamentului actual al consumatorului din diferitele arii culturale ale României, cu precadere regiunea Nord – Est, pentru identificarea modalităţilor reale de intervenţie asupra comportamentului actual.

Studiul privind comportamentul de cumpărare şi consum a avut în vedere atingerea următoarelor obiective specifice:

  • Identificarea nivelului actual al consumului de peşte şi preparate din peşte, pe categorii de produse, categorii de consumatori, zone geografice;
  • Identificarea nivelului actual de cunoştinţe vis-a-vis de produsele din peşte;
  • Analiza motivelor non-preferinţei şi non-consumului regulat de produse din peşte; 
  • Analiza consumului de mass-media;
  • Analiza caracteristicilor psiho-grafice ale consumatorilor şi non-consumatorilor de produse din peşte.

 Pentru îndeplinirea obiectivelor specificate s-au avut în vedere următoarele variabile de cercetare:

  • Consum, frecvență de consum, loc de cumpărare, context de consum;
  • Categorii de peşte şi produse de peşte consumate;
  • Categorii de peşte preferate şi motivele acestor preferințe;
  • Atitudini față de consumul de peşte şi produsele de peşte;
  • Categorii de produse de peşte cunoscute;
  • Gradul de cunoaștere a punctelor de vânzare şi a rețelelor de preparare a  peștelui  proaspăt;
  • Avantajele consumului de peşte;
  • Avantaje şi dezavantaje percepute vis-a-vis de consumul de peşte şi produsele de peşte
  • Motivele non-preferinței consumului regulat de peşte;
  • Consumul de mass media, canale preferate pentru difuzarea informațiilor referitoare la consumul de peşte şi produse din peşte.

Prin atingerea obiectivelor specifice de mai sus s-a putut stabili cu exactitate axul publicitar major, diferitele tipuri de mesaje, locurile de difuzare a mesajelor- astfel încât să se asigure intersecţia dintre acestea şi audienţă, și strategia de difuzare.