Proiectul a contribuit la valorificarea şi promovarea elementelor distinctive ale potenţialului turistic specific judeţului Bacău – turismul de agrement, turismul balneo-climateric, turismul cultural şi turismul ecumenic – pentru a crea un set de produse turistice integrate, competitive la nivel naţional, pe măsura valorii resurselor turistice de care dispune judeţul şi care să impună acest domeniu printre activitățile economice prioritare în cadrul sistemului economic judeţean.
Media planul este planul de difuzare a mesajelor publicitare media, corespunzător obiectivelor proiectului. Prin media plan se prezintă perioada din an, timpul din zi și canalul media, pentru realizarea promovării prin intermediul anunțurilor publicitare în presa scrisă națională, prin intermediul anunțurilor/spoturilor radio naționale și locale, precum și prin participarea la emisiuni cu profil turistic la posturile naționale de televiziune.
Prestatorul va realiza o combinație optimă de media și suporturi în funcție de momentul difuzării (data, orar), aceasta urmărind:
– atingerea numărului maxim de indivizi ai segmentului-țintă;
– realizarea unui impact optim asupra segmentului-țintă (valorizarea mesajului);
– repetiție adecvată per segment și/sau individ;
– costuri minime în condițiile bugetului stabilit.
Promovarea prin mass-media în cadrul proiectului presupune transmiterea mesajelor prin intermediul canalelor media: radio, presa și TV. Pentru fiecare canal în parte se stabilesc criterii de performanță, pentru ca rezultatele să fie optime, tinând cont de obiectivele proiectului.