Realizarea analizei pieţei pentru fundamentarea proiectului T.E.A.M – Z.M.C de sprijinire a afacerilor a avut drept scop determinarea situaţiei curente şi a nevoilor pieţei vis-a-vis de spaţiile şi facilităţile specifice pentru operatorii economici care activează în domeniul industriei şi a serviciilor suport pentru afaceri, din Regiunea de Dezvoltare Nord-Vest România.
Analiza pieței în rândul potenţialilor clienţi pentru spaţii de producţie/prestare servicii în cadrul „Centrului T.E.A.M. – Z.M.C., de sprijinire a afacerilor”, în judeţul Cluj are drept obiective specifice:
Analiza pieţei privind înfiinţarea „Centrului T.E.A.M. – Z.M.C., de sprijinire a afacerilor” a presupus parcurgerea a două etape/categorii de servicii:
Studiul secundar a vizat identificarea şi descrierea statistică a grupului ţintă şi a cadrului socio-economic regional.
Studiul primar în rândul potenţialilor chiriaşi a avut în vedere descrierea pieței țintă și analiza și prognoza cererii: