PORTOFOLIU
de PROIECTE

Portofoliul de proiecte reprezintă dovada, directă și indirectă, cea mai palpabilă a experienței și profesionalismului unei companii. Anvergura proiectelor, dar și a clienților, varietatea, dar și gradul de specializare a acestora, vorbesc toate de adevărata realitate a unei companii. Avem astfel plăcerea și onoarea de a va prezenta în cadrul acestei secțiuni câteva exemple de astfel de proiecte, care probează în mod indiscutabil experiența companiei noastre.

Studii & Analize

Analiză de piață pentru fundamentarea proiectului T.E.A.M – Z.M.C de sprijinire a afacerilor (Tehnologie, Evoluţie, Antreprenoriat, Microîntreprinderi – Zona Metropolitană Cluj

Client: Primaria Municipiului Cluj-Napoca
Localizare: Cluj-Napoca, judeţul Cluj
Perioada de implementare: 2011-02-01 - 2011-04-01
Stadiu: Finalizat

Descriere

Realizarea analizei pieţei pentru fundamentarea proiectului T.E.A.M – Z.M.C de sprijinire a afacerilor a avut drept scop determinarea situaţiei curente şi a nevoilor pieţei vis-a-vis de spaţiile şi facilităţile specifice pentru operatorii economici care activează în domeniul industriei şi a serviciilor suport pentru afaceri, din Regiunea de Dezvoltare Nord-Vest România.

Activitati

Analiza pieței în rândul potenţialilor clienţi pentru spaţii de producţie/prestare servicii în cadrul „Centrului T.E.A.M. – Z.M.C., de sprijinire a afacerilor”, în judeţul Cluj are drept obiective specifice:

  • Identificarea şi descrierea nevoilor grupului ţintă: structurarea cererii pe tipuri de suprafeţe, dotări, facilităţi, servicii;
  • Estimarea cererii potenţiale pentru serviciile şi facilităţile „Centrului T.E.A.M. – Z.M.C., de sprijinire a afacerilor”;
  • Determinarea suportabilităţii de plată a grupului ţintă vis-a-vis de oferta „Centrului T.E.A.M. – Z.M.C., de sprijinire a afacerilor”;
  • Determinarea disponibilităţii de plată a grupului ţintă vis-a-vis de oferta „Centrului T.E.A.M. – Z.M.C., de sprijinire a afacerilor”.

Analiza pieţei privind înfiinţarea „Centrului T.E.A.M. – Z.M.C., de sprijinire a afacerilor” a presupus parcurgerea a două etape/categorii de servicii:

  • etapa 1 – analiza datelor secundare (studiu secundar);
  • etapa 2 – studiul primar în rândul potenţialilor clienți.

Studiul secundar a vizat identificarea şi descrierea statistică a grupului ţintă şi a cadrului socio-economic regional.

Studiul primar în rândul potenţialilor chiriaşi a avut în vedere descrierea pieței țintă și analiza și prognoza cererii:

  • Identificarea caracteristicilor şi comportamentului actual al segmentului ţintă;
  • Analiza şi prognoza cererii pentru spaţii de producţie/prestare servicii în cadrul „Centrului T.E.A.M. – Z.M.C., de sprijinire a afacerilor”, în regiunea Nord-Vest:
  • Analiza cererii pentru spaţii, servicii şi facilităţi/dotări specifice;
  • Identificarea nevoilor actuale existente în domeniul industriei;
  • Comportament de cumpărare şi utilizare;
  • Disponibilitatea şi suportabilitatea de plată pentru spaţii şi servicii;
  • Prognoza cererii de spaţii de producţie/prestare servicii;
  • Analiza concurenţei.