Addvances furnizează servicii specializate de consultanţă în domeniul dezvoltării capacităţii administrative şi de management a administraţiei publice şi a partenerilor privaţi. Bazată pe o expertiză ce este rezultanta a sute de proiecte implementate de-a lungul timpului, Addvances este o companie de referinţă în domeniul dezvoltării companiilor sau comunităţilor locale.
Credem cu tărie că profesionalismul va reprezenta în cele din urmă criteriul de bază pentru selecţia şi contractarea companiilor de consultanţă. De aceea, investim continuu atât în dezvoltarea profesională cât şi în cea personală, astfel încât Addvances şi membrii echipei Addvances să reprezinte un reper pentru companiile şi organizaţiile mai tinere.
CONSULTANT MANAGEMENT/MARKETING
Tipul ofertei Full time
Nivel cariera Middle-level
Locul ofertei Iasi
Domeniile ofertei Management, Audit / Consultanta
Salariu se discuta la interviul final
Descrierea postului:
Consultantul este un specialist in furnizarea de servicii de consultanta in afaceri sau pentru domeniul public, capabil sa inteleaga mecanismele de functionare a companiilor, pieţelor şi instituţiilor publice.
Cerinte:
– Realizarea de analize socio-economice;
– Realizarea de strategii si planuri de dezvoltare publice;
– Realizarea de strategii si planuri de marketing (constituie un avantaj);
– Elaborarea de rapoarte de cercetare ale studiilor primare cantitative;
– Cunoasterea surselor de informare oficiale, cunoasterea sistemului public;
– Absolvent de studii economice sau sociologie – constituie un avantaj;
– MINIM 2 ANI DE EXPERIENŢĂ în unul sau mai multe dintre domeniile următoare:
Managementul proiectelor
Marketing research / Sociologie
Administraţie publică
– Cunostinte avansate de utilizare Word si Excel;
– Permis şi abilităţi de conducere (constituie un avantaj);
– Cunoasterea a cel putin o limba straina (engleza cel putin).
Abilitati si aptitudini necesare:
– Capacitatea de a lucra organizat cu termene limita.
– Seriozitate si dorinta de perfectionare in domeniul consultantei.
– Abilitati de comunicare si organizare.
– Capacitate de analiza si sinteza;
Oferta (bonusuri, beneficii):
Se discuta cu persoanele selectate pe lista scurta.
CONSULTANT IMPLEMENTARE PROIECTE POS DRU
Tipul ofertei Full time
Nivel cariera Middle-level / senior – level
Locul ofertei Iasi
Domeniile ofertei Management, Audit / Consultanta
Salariu se discuta la interviul final
Descrierea postului:
Consultantul în implementarea proiectelor POS DRU este un specialist in managementul și implementarea proiectelor finanțate prin POS DRU 2007 – 2013.
Responsabilități:
– Gestionarea comunicării cu partenerii proiectului și cu AMPOSDRU;
– Monitorizarea și gestionarea implementării proiectului;
– Elaborarea notificarilor si actelor aditionale – Realizarea și centralizarea documentelor justificative în vederea realizării Raportărilor tehnice;
– Planificare si derulare financiara, verificarea eligibilitatii cheltuielior planificate si efectuate de beneficiar si parteneri;
– Elaborarea cererilor de rambursare, inclusiv a rapoartelor tehnice si financiare si a evidentei cheltuielilor;
– Monitorizarea / verificarea periodica a rapoartelor si fiselor de pontaj aferente expetilor angrenati in proiect.
Cerinte:
– MINIM 2 ANI DE EXPERIENŢĂ în managementul și /sau implementarea proiectelor finanțare prin POS DRU 2007 – 2013;
– Cunostinte avansate de utilizare Word si Excel;
– Cunoștințe avansate privind utilizarea platformei ACTIONWEB;
– Cunoștințe privind achizițiile publice;
– Permis şi abilităţi de conducere;
– Cunoasterea a cel putin o limba straina (engleza cel putin).
Abilitati si aptitudini necesare:
– Capacitatea de a lucra organizat cu termene limita.
– Seriozitate si dorinta de perfectionare.
– Abilitati de comunicare si organizare.
– Capacitatea de rezistenţă sporită la stres.
– Dorinţa și capacitatea de a lucra în echipă.
Oferta (bonusuri, beneficii):
Se discuta cu persoanele selectate pe lista scurta.
Candidatii intersați pot transmite CV-urile lor pe adresa office@addvances.ro sau pot accesa formularul http://addvances.ro/hr/